www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Адміністративні послуги
Про запуск пілотного проекту щодо запровадження електронних сервісів замовлення послуг
Версія для друку Написати листа

Про запуск пілотного проекту щодо запровадження електронних сервісів замовлення послуг

Попереднє замовлення відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (далі - попереднє замовлення відомостей) та оплата послуги з їх надання за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру та електронних платіжних систем можуть здійснюватися на офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (www.map.land.gov.ua).
Для попереднього замовлення відомостей суб’єкт звернення на офіційному веб-сайті Держгеокадастру (www.map.land.gov.ua) вносить інформацію про:
1) прізвище, ім'я та по батькові;
2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
3) реквізити документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (назва, номер та серія документа, дата його видачі), та документа, що посвідчує повноваження діяти від імені особи (для уповноваженої особи);
4) місце проживання;
5) контактний телефон;
6) статус (власник/користувач земельної ділянки або уповноважена ним особа; спадкоємець; особа, в інтересах якої встановлено обмеження, або уповноважена нею особа);
7) кадастровий номер земельної ділянки, стосовно якої замовляється витяг;
8) електронну адресу;
9) найменування та місцезнаходження ЦНАП, у якому суб’єкт звернення бажає отримати витяг.
Після внесення інформації для попереднього замовлення відомостей за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру суб’єкт звернення інформується про прийняття такого замовлення та присвоєний йому реєстраційний номер.
На підставі інформації, наданої суб’єктом звернення під час попереднього замовлення відомостей та здійснення оплати послуги з їх надання, державний кадастровий реєстратор за місцезнаходженням ЦНАП, у якому суб’єкт звернення бажає отримати витяг, формує заяву про надання відомостей, а також витяг або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру та передає їх у паперовому вигляді до зазначеного ЦНАП.
Після отримання повідомлення на електронну пошту від територіального органу Держземагентства України про дату, час і ЦНАП, в якому необхідно отримати оригінал Витягу, заявник особисто звертається до адміністратора ЦНАП з документом, що посвідчує особу (паспорт), та ідентифікаційним номером, а також копіями цих 2-х документів, візує (підписує) паперову заяву про надання відомостей та отримує під підпис Витяг або лист з обґрунтованою відмовою у його наданні разом із копією платіжного документа.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор