www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаська ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа
З початку року до бюджету надійшло 145,1 млрд грн єдиного внеску

Протягом січня-серпня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 145,1 млрд грн. Це на 31,1 млрд грн, або на 27,3% більше січня-серпня минулого року.
Збільшення надходжень єдиного внеску зумовлено, зокрема, зростанням мінімальної заробітної плати та залученням до сплати єдиного внеску деяких категорій осіб (фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування, які не отримують доходу, члени фермерських господарств).
Кількість платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування наразі становить 4,3 млн (станом на 01.08.2018), що на 144,6 тис. платників більше, ніж їх було на початку 2018 року.
Загалом фонд оплати праці, на який нараховується єдиний внесок за січень – липень 2018 року, склав 562,2 млрд грн. Це на 113,1 млрд грн, або на 25,4% більше, ніж за аналогічний період 2017 року.
У той же час органами ДФС на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота в трудових колективах та з керівниками підприємств, які виплачують заробітну плату менше або на рівні законодавчо встановленого мінімуму.
Під час податкового контролю виявляються особи, праця яких використовується без належного оформлення трудових відносин.
Оскільки на сьогодні збільшено обов’язковий страховий стаж для призначення пенсій, то кожна особа працездатного віку має бути зацікавленою в офіційній заробітній платі.


Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня - серпня 2018 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 505 письмових звернень громадян, що на 116 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 494 заяви, 7 скарг та 4 пропозиції (зауваження).
Загальна тематика письмових звернень:
контрольно-перевірочна робота;
консультації з питань податкового законодавства;
інформування про ухилення від сплати податків;
загальнодержавні податки;
єдиний соціальний внесок;
місцеві податки.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС, Дніпропетровської митниці ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 31 особистий прийом. Основні питання, що порушуються громадянами під час особистого прийому:
митне оформлення (ввезення, вивезення) товарів та транспортних засобів, відмова у митному оформленні;
пільги щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
митні платежі.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.



Змінено порядок звільнення від ПДВ для дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома, що Кабінет Міністрів України постановою від 29 серпня 2018 року № 678 (далі – Постанова № 678) затвердив зміни до Порядку звільнення від обкладення податком на додану вартість операцій з постачання та ввезення на митну територію України товарів і послуг, передбачених для власних потреб дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з ними, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1240.
Вищевказаними змінами передбачено, зокрема:
· удосконалення форми заяви про відшкодування сум податку на додану вартість дипломатичним місіям, особам з числа дипломатичного персоналу та членам їх сімей, що, у свою чергу, надає можливість дипломатичним місіям отримувати вичерпну інформацію щодо відшкодування податку на додану вартість за кожним поданим до ДФС України документом (податковою накладною);
· встановлення вичерпного переліку причин, які можуть бути підставою для прийняття рішення ДФС України стосовно відмови у відшкодуванні податку на додану вартість дипломатичним місіям;
· визначення порядку обміну інформацією між Міністерством закордонних справ України та ДФС України щодо пільг, які встановлені міжнародними договорами України.
Звертаємо увагу, що заява про відшкодування сум ПДВ дипломатичним місіям, особам з числа дипломатичного персоналу та членам їх сімей за новою формою подається починаючи з 04.09.2018.
Постанову № 678 розміщено на Урядовому порталі Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади України за посиланням:https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-27-grudnya-2010-r-1240

Підстави, за яких припиняється дія договору про визнання електронних документів


Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» із змінами; наказу Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – наказ № 557), а також на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.
Пунктом 4 наказу № 557 встановлено, що Договори, які на день введення в дію наказу № 557 є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 14 розділу III Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (далі – Порядок).
Згідно з абзацом п’ятим п. 2 розділу І Порядку Договір укладається шляхом приєднання платника до Договору в цілому шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).
Пунктами 11 та 12 розділу ІІІ Порядку визначено, що для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб контролюючий орган (визначений відповідно до п. 5 розділу ІІІ Порядку) шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо електронних цифрових підписів (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку.
Дія Договору та пов’язаних з ним Повідомлень припиняється за ініціативи підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) та за наявності однієї з підстав, визначених п. 14 розділу ІІІ Порядку, у тому числі і за отриманням інформації від будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів про завершення строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката керівника.

Порядок обчислення рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що згідно з пп. 251.1.3 п. 251.1 ст. 251 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) однією із складових рентної плати є рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України (далі – рентна плата).
Платники рентної плати обчислюють суму рентної плати виходячи з виду радіозв’язку, розміру встановлених ставок та ширини смуги радіочастот по кожному регіону окремо (пп. 254.5.2 п. 254.2 ст. 254 ПКУ).
Ставки рентної плати у розрізі видів радіозв’язку та діапазонів радіочастот наведені у п. 254.4 ст. 254 ПКУ.
Згідно із пп. 254.5.3 п. 254.5 ст. 254 ПКУ платники рентної плати, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України на підставі ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, сплачують рентну плату починаючи з дати видачі ліцензії.
У разі продовження терміну дії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України рентна плата сплачується з початку терміну дії продовженої ліцензії.
Інші платники рентної плати сплачують рентну плату починаючи з дати видачі дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв. Сплата рентної плати здійснюється платниками рентної плати з дати видачі першого дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою в даній смузі радіочастот у відповідному регіоні незалежно від загальної кількості дозволів, наданих платнику рентної плати в такій смузі радіочастот у певному регіоні, крім випадків, коли наступні дозволи на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, видані на пристрої, потужність яких передбачає застосування іншої, ніж у попередніх дозволах, ставки рентної плати.

Звіт про контрольовані операції подається до 01 жовтня

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до пп. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 01 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Довідково: форма та Порядок складання Звіту про контрольовані операції затверджені наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 із змінами і доповненнями.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор