www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Фінансове управління Межівської районної державної адміністрації оголошує проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» заступника начальника управління - начальника бюджетного відділу.
Версія для друку Написати листа

    Документи необхідні для участі в конкурсі приймаються до 17 год. 00 хвилин 06 квітня 2017 року (згідно з додатком)
    Проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника управління - начальника бюджетного відділу призначити на 11 квітня 2017 року в приміщенні фінансового управління Межівської районної державної адміністрації за адресою: смт Межова, вул. ім. Грушевського, 5, Межівського району Дніпропетровської області.
    УМОВИ
    проведення конкурсу
    на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника управління - начальника бюджетного відділу фінансового управління Межівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області

    ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
    Посадові обов’язки- Проводить організаційну роботу по складанню проекту бюджету району, готує проект рішень по затвердженню районного бюджету і звітів по виконанню бюджету;
    - здійснює складання, зведення бюджетів, зведення показників по сітці, штатах та контингентах, зведення кошторисів спецкоштів бюджетних установ та інших матеріалів по бюджету у встановленому обсязі та здача в департамент фінансів облдержадміністрації;
    - здійснює контроль за ходом виконання бюджету, правильністю складання кошторисів бюджетних установ, аналіз звітності про виконання районного бюджету, сільських та селищних бюджетів, кошторисів витрат бюджетних установ;
    - готує матеріали по виконанню бюджету, здача річних, квартальних звітів в департамент фінансів облдержадміністрації;
    - готує висновки по результатах аналізу звітності і перевірок;
    - приймає участь в проведенні перевірки виконання кошторисів;
    - проводить заходи по підвищенню кваліфікації і вихованню кадрів, підвищенню якості і ефективності роботи працівників відділу;
    - готує пропозиції щодо фінансування видатків з районного бюджету, виходячи із обсягу першочергових видатків відповідно затвердженого районного бюджету;
    - сумлінно виконує свої службові обов’язки, дотримується високої культури спілкування. Не допускає дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на його репутацію;
    - організовує виконання актів законодавчої і виконавчої влади з питань, що відносяться до його компетенції.
    - дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.
    Умови оплати праці- посадовий оклад - 4400,00 грн. ;
    - надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
    - надбавки та доплати (відповідно до ст.52 Закону України «Про державну службу»), на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%.
    Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання1) копію паспорта громадянина України;
    2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма № П-2ДС);
    6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;
    Документи приймаються до 17 год. 00 хвилин
    06 квітня 2017 року
    Дата, час і місце проведення конкурсу11 квітня 2017 року, початок о 10:00
    за адресою: 52900, Дніпропетровська область, смт. Межова, вул. ім. Грушевського, 5, в приміщення фінансового управління Межівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуМоргун Віктор Федорович
    (05630) 6-24-98,
    21_finupr@ukr.net
    Вимоги до професійної компетентності
    ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
    1Освітавища економічна;
    2Досвід роботиДосвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою;
    СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
    1Освітафінансово – економічного спрямування;
    2Знання законодавства1)Конституція України;
    2)Закон України про державну службу;
    3)Закон України «Про запобігання корупції»;
    4)Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;
    5) Бюджетний Кодекс України;
    законодавство, що регулює діяльність відповідного державного органу.
    3Професійні чи технічні знання1) організація роботи бюджетного відділу;
    2) практика застосування чинного законодавства;
    3) вміння використовувати комп’ютерне обладнання, офісну техніку;
    4) основні принципи роботи на комп’ютері;
    5) державну мову на рівні вільного володіння.
    4Знання сучасних інформаційних технологійВолодіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування
    5Лідертво1) ведення ділових переговорів;
    2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
    3) досягнення кінцевих результатів.
    6Прийняття ефективних рішень1) вміння вирішувати комплексні завдання;
    2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
    3) вміння працювати з великими масивами інформації;
    4) вміння працювати при багатозадачності;
    5) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.
    7Комунікації та взаємодія 1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
    2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
    3) відкритість.
    8Впровадження змін1) реалізація плану змін;
    2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
    3) оцінка ефективності здійснених змін.
    9Управління організацією роботи та персоналом1) організація і контроль роботи;
    2) управління проектами;
    3) вміння працювати в команді та керувати командою;
    4) мотивування;
    5) оцінка і розвиток підлеглих;
    6) вміння розв’язання конфліктів.
    10Особистісні компетенції1) аналітичні здібності;
    2) дисципліна і системність;
    3) інноваційність та креативність;
    4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
    5) дипломатичність та гнучкість;
    6) незалежність та ініціативність;
    7) орієнтація на обслуговування;
    8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор