ЗАГАЛЬНІ УМОВИ |
Посадові обов’язки- Проводить організаційну роботу по складанню проекту бюджету району, готує проект рішень по затвердженню районного бюджету і звітів по виконанню бюджету;
- здійснює складання, зведення бюджетів, зведення показників по сітці, штатах та контингентах, зведення кошторисів спецкоштів бюджетних установ та інших матеріалів по бюджету у встановленому обсязі та здача в департамент фінансів облдержадміністрації;
- здійснює контроль за ходом виконання бюджету, правильністю складання кошторисів бюджетних установ, аналіз звітності про виконання районного бюджету, сільських та селищних бюджетів, кошторисів витрат бюджетних установ;
- готує матеріали по виконанню бюджету, здача річних, квартальних звітів в департамент фінансів облдержадміністрації;
- готує висновки по результатах аналізу звітності і перевірок;
- приймає участь в проведенні перевірки виконання кошторисів;
- проводить заходи по підвищенню кваліфікації і вихованню кадрів, підвищенню якості і ефективності роботи працівників відділу;
- готує пропозиції щодо фінансування видатків з районного бюджету, виходячи із обсягу першочергових видатків відповідно затвердженого районного бюджету;
- сумлінно виконує свої службові обов’язки, дотримується високої культури спілкування. Не допускає дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на його репутацію;
- організовує виконання актів законодавчої і виконавчої влади з питань, що відносяться до його компетенції.
- дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. |
Умови оплати праці- посадовий оклад - 4400,00 грн. ;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
- надбавки та доплати (відповідно до ст.52 Закону України «Про державну службу»), на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма № П-2ДС);
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;
Документи приймаються до 17 год. 00 хвилин
06 квітня 2017 року |
Дата, час і місце проведення конкурсу11 квітня 2017 року, початок о 10:00
за адресою: 52900, Дніпропетровська область, смт. Межова, вул. ім. Грушевського, 5, в приміщення фінансового управління Межівської районної державної адміністрації |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуМоргун Віктор Федорович
(05630) 6-24-98,
21_finupr@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ |
1Освітавища економічна; |
2Досвід роботиДосвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою; |
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ |
1Освітафінансово – економічного спрямування; |
2Знання законодавства1)Конституція України;
2)Закон України про державну службу;
3)Закон України «Про запобігання корупції»;
4)Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Бюджетний Кодекс України;
законодавство, що регулює діяльність відповідного державного органу. |
3Професійні чи технічні знання1) організація роботи бюджетного відділу;
2) практика застосування чинного законодавства;
3) вміння використовувати комп’ютерне обладнання, офісну техніку;
4) основні принципи роботи на комп’ютері;
5) державну мову на рівні вільного володіння. |
4Знання сучасних інформаційних технологійВолодіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування |
5Лідертво1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів. |
6Прийняття ефективних рішень1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
3) вміння працювати з великими масивами інформації;
4) вміння працювати при багатозадачності;
5) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. |
7Комунікації та взаємодія 1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість. |
8Впровадження змін1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін. |
9Управління організацією роботи та персоналом1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) вміння працювати в команді та керувати командою;
4) мотивування;
5) оцінка і розвиток підлеглих;
6) вміння розв’язання конфліктів. |
10Особистісні компетенції1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях. |